Friday 18 July 2014

Pusheeeeeeen




pusheenn..seekor kucing or cat dalam bahasa omputehnya..

sangatlah terkiut..hee..mcm owner fb chenta haty ni..

chenta haty aku ni suka betul benda2 kiut..aku dulu dikira salah satu pengganas jugaklah.tak berminat dengan hello kitty dan seangkatan tenteranya.namun berubah setelah ku kenali dia (macam lagu dah)

apa yg buat aku jatuh haty padanya? 1st..hensem? bolehla sikit..hee yg paling aku suka ,dia pandai baca yassin..:) tiap kali aku dgr dia bacakan tuk aku,hati ini seolah2 terpukau dengan suaranya..wow :)

bai orangnya? yeke..bolehlaa..:) walau hatynya keras..tpi sebenarnya ku tahu jauh di lubuk hatynya dia seorang yg penyayang..walaupun dia dah terluka,aku tetap tunggu dia..

kenapa aku tggu dia? aku pun x pasti..sebab dia sekarang ada dalam hatyku...kadang2 sakit haty jugak dengan perangainya.tpi aku sabar..aku pun kadang2 bersalah.suka buat dia saket haty..hurmm

dengar kata rambut dah kasi trim..weee...mesti kiut bin miut!

aku cukup sayangkan dia nih..awak tau x..:)lau boleh sayang nak bie jadi suami sayang yg sah..nak curah kaseh sayg melimpah2 kat bie..tunggu tau..27! insyaAllah umur panjang..x panjang syg tggu kat sana nanti :) 

dia tengah tidur sekarang ni..mesti kiut..mulut ternganga ehhh..muhhh! hehe

salam rindunya..

No comments:

Post a Comment